
Apple'ın iPhone 7 Plus gibi Jumbo telefonları yeni verilere göre popülerlik kazanmaya devam ediyor.Fotoğraf: James Martin / CNET
Elma birçok telefon aktivasyonlar neredeyse iki katı rakip olarak bu tatil sezonunda vardı Samsung Salı günü yayınlanan yeni bir araştırmaya göre,.
Tatillerinde yeni telefon aktivasyon yaklaşık yüzde 44, Samsung'un yüzde 21 ile karşılaştırıldığında, Apple'ın iPhone yapıldı mobil-uygulama analizi firma söyledi Flurry . Iken iPhone seçim hediyesi olmaya devam Flurry Samsung "yavaş yavaş geçen yıla kadar yüzde 1, tatil sezonu boyunca popülaritesi artan" dir. Kaydetti
Etkinleştirme yoluyla en iyi üreticiler listesinin tamamlanması yüzde 3 ile Huawei ve LG, Amazon, Oppo, Xiaomi ve Motorola'nın her biri yüzde 2 ile yapıldı. Üstteki ikisi ile alanın geri kalanı arasındaki geniş fark, Apple ve Samsung'un küresel telefon pazarında sahip olduğu uzun zamandır devam eden egemenliğin altını çiziyor.
Orta boy telefonlar gibi, Apple'ın iPhone 7 ve Samsung'un Galaxy S7 , en popüler mobil tip olmaya devam eder, ancak onların popülerlik yüzde 45 bu tatil sezonunda bulundu Flurry Geçen yıl yüzde 54 dan azaldı.
Apple'ın yeni gibi o boy yakışıklı - Bu gerilemenin bazı phablets nedeniyle iPhone 7 Plus'ın - orta ölçekli telefonların satış uzakta yemeye devam. Flurry, tatillerde, cihaz aktivasyonlarının yüzde 37'sini afişler oluşturduğunu belirtti. Bununla birlikte, 2015 tatil sezonunda yüzde 27'dir.
Noel günü ve Hanuka başlangıcına kadar lider hafta boyunca uygulama aktivasyonlar inceleyerek elde edilen veriler, bir bütün sektördeki bir dönemde gerçekleşti " telefon yorgunluk ." ABD ve Çin gibi olgun pazarlardaki tüketiciler, yeni telefonlarda heyecan verici özelliklerin olmaması nedeniyle kapatıldı ve bu durumdan daha fazlası mevcut akıllı telefonlarıyla sopa etmesine neden oldu.
Yorumlar
Yorum Gönder